Digitālais mārketings

Digitālais mārketings 15 principos

Rezultātu Jūs redziet zemāk.

Vajag MAZĀK informācijas. Turklāt tiek atkārtota VIENA UN TĀPATI doma, kuru Jūs pieņemsiet tūlīt pat. Tūlīt pat! Nevilcinoties! Tagad!

Ar vienu domu pilnīgi pietiek. Tagad jau ir divas domas, kas rada problēmas. Ar kuru, lai saku? Kura būtu tā svarīgākā problēma ar kuru būtu jāsāk? Kā lai izvēlās? Nu sākas…

1. Viss jau ir izdomāts

  1. Iepriekšēja sagatavošanās – 80% izdošanās
  2. Radošā imitācija
  3. Tas, kurš nevar kopēt meistaru, pats nevar kļūt par meistaru
  4. Imitācija – pats vieglākais ceļš (Konfūcijs)
  5. Labāk imitēt nekā apskaust
  6. “Nav izgudrots pie mums – nav mans!” (Viņa reakcija)

2. Zin tikai klienti

  1. Nediktējiet, bet izpētiet
  2. Labakais klients, klients kurš atsūtīja sūdzību.
  3. Klienta sūdzība – patiesības mirklis
  4. Esam pagriezti ar muguru pret klientu
  5. Pircējs ar ražotāju atšķiras ar kvalitāti
  6. Neviens netiesā paša pieņemto lēmumu
  7. Izmantojiet “Tiešo mārketingu”, kad uzziniet klienta reakciju
  8. “Trāpīgāki” vārdi (pārbaudiet uz klientu, kas tika iegaumēts)
  9. Dot klientam pašam izdarīt izvēli
  10. Uzziniet, kur ir apslēptie šķēršļi
  11. Tikai tas, kurš zina sava ceļa šķēršļus, var viņus pārvarēt.
  12. Uzziniet kādas ir galvenās klienta intereses
  13. “Es nekādi nevaru pārliecināt uz kaut ko citu, tikai ar palīdzību no savām domām” (I. Kant)
  14. Uzdodiet jautājumus
  15. Jautājiet – ”Kapēc?”
  16. Klausieties, klausieties, kausieties un vēlreiz klausieties klienta teiktajā
  17. “Kas runa tas sej, kas klausās tas vāc ražu” (P. Buast)
  18. “Lai vestu cilvēkus sev līdzi – ej ar viņiem” (Laodzi)
  19. Gudrību sākums – faktu atzīšana
  20. Kur ir Jūsu statistika
  21. Neziņa izmaksā daudz dārgāk

3. Īsak sakot!

  1. Īsāk sakot – vairāk punktu, mazāk komatu
  2. “Divtikgarš labi ir labāk, kad ta ir īsa” (V. Gracian)
  3. “Runas spējas sastāv no spējām izteikt dažādus vārdus” (Plutarhs)
  4. “Kur maz vārdu, tur viņi visu izsaka” (Šekspīrs)
  5. Lai izteiktu patiesību, nevajag daudz vārdu.

4. Vienkāršāk

  1. Vajag pārdodt banalitāti. Banāli lēmumi banālām problēmām.
  2. Izmanto stereotipus un patiesos vārdus.
  3. Izmanto “jā” efektu
  4. Vienkāršība, vienkāršība un vēlreiz vienkāršība
  5. Vienkāršība – patiesības pazīme
  6. “Varenākā patiesība ir tā vienkāršākā” (Ļevs Tolstojs)
  7. “Visas domas, kurām var būt lielas sekas, vienmēr ir tās vienkāršākās” (Ļevs Tolstojs)
  8. Sarežģīt visu ir viegli, bet vienkāršot ir grūti
  9. “Stiprākie cilvēki vienmēr ir tie vienkāršākie” (Ļevs Tolstojs)
  10. Ģeniāli nozīmē “vienkārši”
  11. Vienkāršība – vairāk kā pēdējais ierobežojums un ģenialitātes spēks
  12. 14% no lasītājiem spēj pareizi pateikt galveno domu no izlasītā
  13. Lielam lasītāju lokam rakstiet divpadsmitgadīgo līmenī, jo reklāmai jālasās ātri.
  14. Rakstiet virsrakstus un nobeidziet ar secinajumu.
  15. Redzamība!!! Nav viegla, bet gan stulba.
  16. Labāk vienreiz ieraudzīt, nevis simts reizes dzirdēt. Stāstiet un rādiet.
  17. Izskats stāsta vairāk par tūkstots vārdiem.

5. Mācieties

  1. Uzrakstiet dialogu (retoriskie jautājumi)
  2. Padariet to par mācīšanās elementu, pastāstiet kā Jūs visu dariet
  3. Mācīšanās – pusceļš uz zināšanām (Japāņu sakāmvārds)
  4. “Izglītošana- divkārša mācīšanās” (J. Joubert)
  5. Tomas Watsons – IBM dibinātājs , galvenokārt apmācīja, apmācīja un vēlreiz apmācīja savus cilvēkus. ” (Peter Drucker)
  6. Izmantojiet vēsturi
  7. Atsaucieties uz svarīgām iestādēm
  8. Labākās reklāmas ir līdzīgas vienkāršam rakstam

6. Iepatīkaties personīgi

  1. Vispatīkamākā skaņa klientam ir viņa vārds
  2. Sakiet “Paldies!”
  3. Slavējiet!
  4. Nosacīti piekrītiet klienta teiktajam
  5. Cilvēkiem patīk savas idejas
  6. Vēlies iepatikties cilvēkiem? Tad novērtē viņu prātu. (K. Helvetius)
  7. Izmantojiet komplimentus.
  8. Pasniedziet dāvanas jau iepriekš
  9. Pirmais komforta sitiens
  10. “Tas, kurš dod iepriekšs, saņem divtik” (Miguel de Cervantes)
  11. Izmantojiet taisnīguma sajūtu. Lai klients sajūt pienākumu pret Jums.
  12. Pircējs glaimo vairāk , nekā pats sev.

7. Izsauciet jūtas un emocijas

  1. Tie materiāli, kuri vairāk domāti auditorijai, būs paši efektīvākie
  2. Ieintriģējiet klientu
  3. “Uzspridziniet dinamītu”!
  4. Izmantojiet paradoksus
  5. Entuziasms palielina ienākumus
  6. Stāstījumā ielieciet degsmi
  7. “Tam, kurš pieprasa rezultātu, jārunā ar jūtām” (V. Bokmann)
  8. Izmantojiet emocijas- humors, iekāre par varu, bailes, iedomība, alkatība, naids, mīlestība, skaistums, savtīgums, bads.
  9. Sarīkojiet skandālu
  10. “Neprātā ir cerība, jo nav vidusceļš” (R. Emerson)
  11. “Visi žanri ir labi, izņemot garlaicīgos” (Volters)
  12. Atrodiet “dzirkstelīti”
  13. Sastādiet unikālo pārdošanas piedāvājumu (UPP)
  14. Esiet savādāks, nekā visi pārējie.
  15. Sniedziet spēcīgas personīgās emocijas
  16. Nebaidieties but Jūs pats.

8. Pārdod cilvēki, ražo mašīnas

  1. Nav kompāniju, ir tikai cilveki
  2. Atrodiet aģentu, kurš var strādāt ar klientiem un maksājiet viņam 10%
  3. Deliģējiet radīto tirdzniecības sistemu
  4. Strādājiet ar tiem, kuri ir gatavi nopelnīt no rezultāta
  5. Izveidojiet tirgotāju tīklu
  6. Pārdot ir svarīgi (un nedaudz grūtāk), nekā rožot
  7. Labu viedokli pastāsta četriem, sliktu- vienpadsmit
  8. Pircējs pērk ne tikai preci, bet arī attiecības ar pārdeveju

9. Pārliecība

  1. Panākumi ir tiem ,kuriem nav atpakaļceļa
  2. Šaubas nevar noslēpt. Tās nedrīkst būt, jo haizivis sajūt asinis.
  3. “Vai mēs to varēsim? Mēc visu mūžu ar šo nodarbojamies!”
  4. Pārliecība – puse uzvaras
  5. Kurš uzticās sev, tam uzticās citi
  6. Esiet atvērts
  7. Patiesība, tikai patiesība un nekas cits.
  8. “Vistuvāk varenajam stāv godīgums” (V.Hugo)
  9. Kurš gan cits, ja ne es!
  10. Izmantojiet tikai patiesību, viņai Jūs uzticāties

10. Viss jau ir

  1. Patiess mārketings notur pastāvīgos klientus un saņem no viņiem stabilo peļņu
  2. Svarīgi, lai ir pilnveidots tirgus. Jauna tirgus sastādīšana prasa līdzekļus
  3. Pārdodiet līdzīgas preces. Konkurenti ir izveidojuši nepieciešamību pēc šīm precēm
  4. Izmantojiet jaunos klientus.
  5. Saraksti- ta ir nauda.
  6. Jaunie klienti ir 4x svarīgāki par vecajiem.

11. Hipotēzes pārbaude

  1. Nepieņemiet lēpumu, iepriekš nepārbaudot
  2. Taisiet pārbaudi dažādos veidos un dažādos tirgos
  3. Pārbaudiet un nobaudiet
  4. “Zināšanas vienmēr izsaka pieņēmumu” (A. Humboldt)
  5. Pārbaude tiek veikta caur eksperimentu
  6. Pat aiz mazas prakses stāv liela teorija
  7. Kas daudziem ir kļūda, citiem tā ir jauna iespēja
  8. “Pastāv 50% iespēja, ka tas notiks vai nenotiks ” (Kolvard)
  9. “No vienas svarīgas pieredzes izriet septiņi gudrības noteikumi” (Arābu izteiciens)

12. Sākt nekavējoties!

  1. Veiksmīgie cilvēki rīkojas ātri
  2. Uz klienta jautājumiem atildiet ātri
  3. Veiksmīgi cilvēki ātri pieņem lēmumu
  4. Divkārt dot tas, kas dod ātri
  5. Ātri, nozīmē – viegli
  6. “Ja runa neiet par nāvi tad, viss labs ir tas , kas notiek ātri”
    (Kalmiku sakāmvārds)
  7. Sākumā – ir vairāk par pusi no visa (Aristotelis)
  8. Uzreiz vajag rīkoties un pēc tam skatīsimies (Napoleons I)
  9. “Tas, kurš meklē attaisnojumu, zog laiku” (Hindi sakāmvārds)
  10. “Precizitāte ietaupa laiku” (Oscar Wilde)
  11. “Tas, kurš nezin laika vērtību, tas nav radīts slavai” (L. Vovenarhs)
  12. “Labāk dot ātri, nekā daudz ” (Kirgizstānas sakāmvārds)
  13. Ņemiet un dariet!
  14. Sāciet nekavējoties!
  15. Sāciet tūlīt!
  16. Ejiet un dariet!
  17. Uz priekšu!
  18. “Ja aizkavējies- nāve ir tādi pati” (Mikhails Lomonosovs)
  19. “Šī diena ir daudz vētrīgāka par nākošajām “(B. Franklins)
  20. Ņemiet naudu uzreiz!
  21. Drošāk!
  22. Ja ne tagad, kad tad?
  23. “Vecums iestājas tad, kad nomirst drosme” (A. Maurois)
  24. Skaitās tikai izdarītais nevis domu izteikšana

13. Koncentrācija

  1. Sašauriniet savu redzesloku un palieliniet savu pārdošanas apjomu tajā
  2. Prece, kas der visiem, nav vajadzīga
  3. Sviru darbības princips (kapitāla, laika, enerģiju ierobežoti)
  4. Koncentrējiet savus stiprākās īpašības uz vājākajām vietām
  5. Nedrīkst ieguldīt, pamatojoties uz “lejkannas” principu
  6. Pozicionēšanās
  7. “Pareto” likums
  8. Atbrīvojiet laiku svarīgākajām lietām
  9. “Labāk būt pirmajam ciemā, nevis otrajam Romā” (J. Cēzars)
  10. “Necenšanās ir nevietā” (Ferdowsis)
  11. Daudzpusējās intereses ir no velna
  12. Saskaroties ar ierobežojumiem, parādās mestars
  13. Izsvītrojiet!

14. Atkārtojums

  1. Pirmais noslēgtais līgums visiem ir kā pēdējais
  2. Reklāma ir jāatkārto
  3. Veiksmīga uzņemšana jāatkārto bezgalīgi
  4. Lieto līdz pozitīvam iznākumam
  5. Vienu reizi pateikts un neatkātots
  6. Savediet kārtībā savus refleksus
  7. Izveidojiet ieradumu
  8. Galvenais iemesls dominē par pārējiem
  9. “Nav nekas spēcīgāks par ieradumu” (Ovids)
  10. Atbrīvošanās arbrīvo enerģiju
  11. Atkārtota izmantošana

15. Ļoti viegli priekš klienta

  1. Viegli iegādāties un lietot
  2. Maksimāli viegli iegadāties
  3. Ātri, nozīmē – viegli
  4. Minimāls enerģijas pielietojums uz klientu

Meklējam stiprus Partnerus/Kompānijas sadarbībai

Ja pārstāvat kādu no pakalpojumiem, kuru mēs piedāvājam, labprāt nodibinātu ilgstošu un produktīvu sadarbību.

Rekvizīti

SIA JM Holding

Reg. Nr.: 43603045296

“Swedbank” AS, HABALV22

Konta numurs.: LV76HABA0551030028006

© JM HOLDING