Klientu piesaiste. Kā strādāt ar klientu iebildumiem. Kā atbildēt uz grūtiem jautājumiem.

Jebkurai web-studijai ir situācijas, kad klients ir ar kaut ko neapmierināts. Pie tam, problēma var būt jūsu pusē, kad tiešām ir pielaista kļūda. No tās neviens nav pasargāts, var gadīties dažādi un vajadzētu pret to attiekties mierīgi. Pie tam, pilnīgi iespējams, ka jūs visu izdarīsiet pareizi, bet jūs pievils izpildītāji, vai kāds jūs nepareizi sapratīs – un lūk, pasūtītājs ir neapmierināts.

Mājas lapu izstrāde. Mājas lapas tehniskais uzdevums

Kā saka web-dizaineri ar pieredzi: “Pārāk slinks rakstīt tehnisko uzdevumu, būs gatavs pārtaisīt darbu vairāk nekā vienu reizi”.

Pat ja jūs domājat “Ak, ko tur rakstīt, viss ir bez tam skaidrs”, darba procesā var ierasties tādi jautājumi, kurus jūs varētu redzēt sākumā kad uzrakstījāt visu uz papīra.

WEB-STUDIJA – kas tas ir un kā tā darbojas?

web-studija

Salīdzinoši brīvs grafiks – Jums nav nepieciešams nākt uz darbu katru dienu agri no rīta. Un pirmdien jūs varat gulēt ilgāk.
Radošums – Jūs izveidojat produktu, kas cilvēkiem ir nepieciešams. No nekā izveidojas amizanta mājas lapa.

Digitālais mārketings

Digitālais mārketings 15 principos

Rezultātu Jūs redziet zemāk.

Vajag MAZĀK informācijas. Turklāt tiek atkārtota VIENA UN TĀPATI doma, kuru Jūs pieņemsiet tūlīt pat. Tūlīt pat! Nevilcinoties! Tagad!

Ar vienu domu pilnīgi pietiek. Tagad jau ir divas domas, kas rada problēmas. Ar kuru, lai saku? Kura būtu tā svarīgākā problēma ar kuru būtu jāsāk? Kā lai izvēlās? Nu sākas…

Mārketinga veidi klientu piesasistei. Tiešā pārdošana

Mārketinga veidi klientu piesasistei. Kā uzrakstīt “Marketing Kit”?

“Marketing Kit” – pārdošanas prezentācija Jūsu biznesam. Pasakiet, lūdzu, cik prezentācijas Jūs savā dzīvē esiet izlasījis? Protams, vairāk kā simts. Un visas šīs prezentācijas savstarpēji ir ļoti līdzīgas. Izvēloties uzņēmumus, cilvēki nevadās tikai pēc cipariem un loģikas. Vairums gadījumu, cilvēki pieņem lēmumus balstoties uz emocijām un pēc tam lēmums tiek apsvērts loģiski.

53 VEIDI, KĀ IEGŪT JAUNUS KLIENTUS. KLIENTU PIESAISTE.

53 veidi, kā iegūt jaunus klientus:

1. Izveidot mājas lapu
2. Google Adwords
3. Teaser tīklu reklāma
4. Baneri portālos
5. CPA tīklu (samaksa par lietotāju darbībām)
6. Izveidot grupu sociālajos tīklos
7. Reklāmas sociālajos tīklos (maksāt par seansiem vai klikšķiem )
8. Affiliate Programs
9. Izvietot baneri ar noderīgu informāciju savā mājas lapā
10. Izvietot abonēšanas formu Jūsu mājas lapā

MĀJAS LAPU IZSTRĀDE – PERSONAL-BUERO.COM

Tas ir Latvijas proekts, kas strādā Vācijā. Personal Büro pamatā nodarbojas ar Metālapstrādes speciālistu īri Vācijas uzņēmumiem. Personal Büro pieder ražotne Dobelē, kur visi strādnieki iziet pārbaudes laiku un saņem atbilstošo kvalifikāciju. Vācijā līdz šī brīža ierobežojumiem strādāja vairāk nekā 400 cilvēku.
www.personal-buero.de