“Marketing Kit” – tā ir emocionāla prezentācija (viens no mārketinga veidiem) par Jūsu biznesu. Savā ziņā šī prezentācija atgādina dzīvo pārdevēju. Vienmēr pēc sarunas abām pusēm nepieciešams laiks, lai apsvērtu risinājumu. Tieši tajā mirklī, kad aktīvās sarunas ir beigušās, “Marketing Kit” palīdz noturēt “dzirksteli” Jūsu emocijās vai to saucamo “pēcgaršu”. Kad pārdevējs ir atstājis potenciālo klientu, sākas aktīva mārketinga pārdošana.
Ceru, ka pietiekami īsi paskaidroju, kāpēc nepieciešams šis“Marketing Kit”, lai noslēgtu darījumu.
Ja Jūs man jautātu, kā viņu sastādīt, es Jums varētu atbildēt. Pastāv daži noteikumi un secība, kam ir jāseko. Konkrētie noteikumi un secība ļauj mums ieinteresēt klientu.
Un tā, sāksim… Mārketinga veidi
1. “Marketing Kit” noformējumam jābūt glītam. Vākam ir japārdod pati prezentācija. Klientam jābut vēlme atvērt Jūsu prezentāciju, tiklīdz viņš ir paskatījies uz to.
2. Pirmajā lapaspusē Jūs aprakstāt no 5 -10 tipiskākajām problēmam, ar kurām klients var saskarties. Pats svarīgākais ir, lai problēmu apraksts būtu emocijām bagāts. Pēc apraksta izlasīšanas klientam šīs problēmas jāierauga sevī. Rakstiet tās problēmas, kuras variet paši atrisināt. Uzrakstiet, kā Jūs šīs problēmas atrisinātu klienta vietā.
3. Uzrakstiet kapēc klientam ir parādījušās šīs problemas. Uzrakstiet kādi apstākļi izraisīja šīs problēmas. Tikai nedrīkst teikt, ka klients pats vainīgs šajās problēmās. Tas maz, kam varētu patikt.
4. Noteikti vajag uzrakstīt, kā klients varētu risināt šīs problēmas paša spēkiem. Dodiet dažus vienkāršus padomus. Izsakiet savas domas – klients spēj visu izdarīt pastāvīgi. Tomēr šādi viņi tērēs savu laiku, visu vajadzēs darīt atkārtoti u.t.t. Radiet iespaidu, ka vienkāršāk un ātrāk ir griesties pie speciālista (jo tas tiešām tā arī ir).
5. Uzrakstiet, kāpēc Jūsu kompānija ir pati labākā. Ar 5 punktiem pilnībā pietiks.
6. Uzraksiet ar ko Jūs atšķiraties no konkurentiem. Izvēlieties pašu labāko kompāniju pilsētā un salīdziniet šo kompāniju ar Jūsu. Ja nevariet atrast pietiekami daudz iepeslus, tad pastāsties, kāpēc klientam jāpērk tieši pie Jums?
7. Atsauksmes no klientiem. Ideāls pārskats liks pārvarēt klienta iebildumus izvēlēties Jūsu pakalpojumus. Ceru, ka ziniet standarta iebildumus, ar kuriem Jūs saskarsities sarunas laikā. Kā likums šie iebildumi strādāja gatavojoties sarunām. Atbildes uz šiem iebildumiem klients izlasīs atsauksmēs.
8. Ja Jūs jau esiet strādājis ar citām firmām un uzņēmumiem, tad sastādiet sarakstu un ievietojiet atsevišķā lapaspusē. Jūs ievērojami palielināsiet potenciālā klienta uzticēšanos.
9. Aprakstiet savu ideālo klientu no 5 -10 punktiem.
10. Aprakstiet ar kādiem klientiem Jūs nestrādajat.
11. Stasts par sevi vai kompāniju. Uzrakstiet savu emocionālo stāstu, pievienojot kādu papildinformāciju.
12. Uzrakstiet, ko darīt konkrētajā situācijā vai kādi ir biežāk uzdotie jautājumi.
13. Tests klientam ar 5 -10 jautājumiem. Ar testu mēs esam soli tuvāk, lai klients iegādātos Jūsu pakalpojumus.
14. Pēdējā lapaspusē Jūs izsakiet lielisku piedāvājumu, no kura klientam būtu grūti atteikties.
Nu re! Jūsu “Marketing Kit” ir gatavs. Atcerieties, ka tas ir tikai viens no daudzajiem variantiem, kas ļaus Jums pārdot vairāk. Noformējiet viņu tikai vienu reizi. Un atcerieties – labāk uztaisīta prezentācija, nekā izjust tās trūkumu!